INVITATION TIL KUNST OG FORTÆLLINGER

om alt det, der går galt og hvordan det hele så ender lykkeligt alligevel

Maleri af Vibeke Spange

Maleri af Maria Hag

medlemsarrangement

Torsdag 19. januar klokken 19 - 21

tilmelding

formand@annaborg-hilleroed-kunstforening.dk

Lene Sandvang samt Tirsdags- og Torsdagsrækkens kanondygtige kursister, hvoraf flere allerede er aktive kunstnere med udstillinger, kurser og salg.

Torsdag d. 19. januar ‘23 inviterer billedkunstner Lene Sandvang til en spændende aften i hendes atelier Art& i den gamle Frederiksborg Slotsmølle, Slotsgade 65, kld., kl. 19.00-21.00.

Max 25 deltagere. Tilmelding efter ”først til mølle princippet” til Margit Borring på

formand@annaborg-hilleroed-kunstforening.dk

Aftenen byder på:

• Fortælling fra Lene om kunsten at overleve når kunsten går sine egne veje. Kampen mellem mentale overvejelser og penslens egne veje, udfordringen at male over og starte forfra og rent faktisk at kunne ”kill your darlings”, som man har været dage om at male og som faktisk bare står i vejen for at komme videre – den svære beslutning…….og så til sidst –hvornår er et maleri egentligt færdigt?

• Fortællinger fra nogle af Tirsdags- og Torsdagsrækkens kursister om deres kunstneriske udfordringer, overvejelser, overmalinger og lettelser.

• Kaffe, vin og lidt godt til ganen.

Arrangementet er naturligvis gratis