Hillerød Kunstforening vil gerne have dig som medlem

Hillerød Kunstforening udvælger og arrangerer 9 udstillinger om året i Kunsthuset Annaborg. Foreningens bestyrelse køber kunst fra hver udstilling, som bliver udlodet til medlemmer på den årlige generalforsamling. Du kan støtte Kunstforeningens arbejde med et medlemskab.

Som medlem får du 10% rabat på køb af kunst i Kunsthuset Annaborg

Som medlem har du også mulighed for at deltage i kunstforeningens arbejde. Vi arbejder alle på frivillig basis.  Vores vagthold som passer udstillingerne i åbningstiden. Vores ophængningshold, som op til hver udstilling hjælper med alt for at vores udstillinger bliver så flotte og interessante som muligt

Som medlem bliver du inviteret til alle ferniseringer

Som medlem vil du få tilbud om foredrag og udflugter

Som medlem bliver du inviteret til den årlige generalforsamling hvor du deltager i lodtrækningen om kunstværker som foreningen har købt gennem året.

. . . og så får du selvfølgelig mulighed for at møde en masse andre kunstinteresserede

Sådan bliver du medlem af

Hillerød Kunstforening

Der er 3 slags medlemsskaber:

1 : Personligt medlem Kr. 300,- pr. år

2 : Unge under 25 år Kr. 100,- pr. år

3 : Firmamedlem Kr. 1000,- pr. år

Kontingentperiode 1.januar – 31. december

Send en mail til:

kunst@lotteklamer.dk med Navn, adresse, telefonnummer og mailadresse og du vil herefter modtage en mail fra Lotte Klamer med flere oplysninger samt hvordan du kan betale.  Medlemskabet træder i kraft, når betaling er modtaget.